Erdoğdu Öksüz
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü
Özgeçmiş:
Doğum Tarihi: 02.03.1957
Doğum Yeri: Pazar / RİZE
Medeni Durum: Evli / 2 Çocuklu
Eğitim: 1978 Rize Eğitim Enstitüsü mezunu.
Kariyer Bilgileri:
1978 yılında Yozgat Merkezine öğretmen olarak,
1981-1984 yıllarında sırasıyla Yerköy, Saray, Yozgat Merkez, Samsun Namık Kemal Yetiştirme Yurtlarında öğretmen olarak,
1985 yılında Samsun Vezirköprü Çocuk Yuvası Müdür Yardımcısı,
1987 yılında Nevşehir Yetiştirme Yurdu Müdürü,
1990 yılında TEK Genel Müdürlüğü Nevşehir Elektrik Dağıtım Müessese Müdürlüğünde Sivil Savunma uzmanı
1991-2010 yılları arasında Siirt, Amasya, Burdur İl Sivil Savunma Müdürü,
2010 yılında Antalya Valiliğinde halen İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Mesleki Yeterlilik:
- Yöneticilik Eğitimi
- Sivil Savunma Temel Eğitimi
- NBC Sivil Savunma Eğitimi
- SSG-TAG Halk Eğitmeni Eğitimi
- İlk Yardım Temel Eğitimi
- Stratejik Planlama ve Performans Programı Eğitimi
- Planlama Müdürleri ve Uzmanları ile Hizmet İçi Eğitim
- Arama Kurtarma ve İlkyardım Eğitimi
- Cluster Development, Management and facilitation Course (Kümeleşme) Eğitimi
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğünün Görevleri
Kalkınma planı ve yıllık programları ile verilen görevler çerçevesinde;
1- Yatırım tekliflerini incelemek,
2- İldeki kamu yatırımlarını izlemek,
3- İl Koordinasyon Kurulu çalışmaları ve sekretarya işlerini yürütmek,
4- Mahalli idarelerin planlama ve yatırım çalışmalarını izlemek,
5- Ekonomik girişimler ile ilgili işlemlere yardımcı olmak,
6- İstihdamı artırmak için kendi işini kuracaklara sağlanacak çok yönlü desteğin organize edilmesine yönelik çalışmalara yardımcı olmak,
7- İlçelerle, plan ve program uygulamasında etkili bir haberleşme ve işbirliğini sağlamak,
8- Plan ve programların halka tanıtılmasını sağlamak,
9- İl kitaplık ve dokümantasyon merkezinin iş ve işlemlerini yürütmek,
10- Brifing dosyalarının, gerekli tablo ve grafiklerin hazırlanması ve güncel bulundurulmasını sağlamak,
11- Kalkınma programları ve yıllık programlar ile ilgili olarak verilecek diğer görevleri yapmak.
12- İl’in ekonomik ve sosyal yapısını belirlemek amacıyla araştırmalar yapmak, ilgili resmi ve özel kuruluşlardan bilgiler toplamak
13- Yabancı Sermayeli Kuruluşların Mal Edinimine İlişkin iş ve işlemleri yürütmek,
14- İl Dönem Değerlendirme Raporlarını hazırlamak,
15- Mevzuat ve vali tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Ulaşmak istediğiniz form için aşağıdaki bağlantılara tıklayınız.