Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Antalya Valiliği
T.C. Antalya Valiliği
T.C. Antalya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • ANTALYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standardı Projeler
  • GÜNDEM
    Duyurular Basın Açıklamaları Mesajlar Validen Haberler Valilikten Haberler Video Galeri Dosyalar Genelgeler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Hulusi Şahin
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan YAZGAN
        • Mustafa Hulusi Arat
        • Yalçın Sezgin
        • Aydın Abak
        • Tahsin Aksu
        • Hasan Erkal
        • Erol Tanrıkulu
        • Dr. Suat Seyitoğlu
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
      • Antalya Tarihi
    • Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • ANTALYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standardı
      • Standart Belgelerimiz
      • Valilik Birimleri
    • Projeler
      • Sokak Çocukları Projesi
      • Alo 179
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • Yaya Öncelikli Kent Antalya
      • Çanakkalede Bin Şehit
      • Hayatıma Kastım Yok Kaskım Var
  • GÜNDEM
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Mesajlar
    • Validen Haberler
    • Valilikten Haberler
    • Video Galeri
    • Dosyalar
    • Genelgeler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız

10.03.2020
Tüm haberler için tıklayınız...

Vali Münir Karaloğlu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun katılımıyla Türkiye Belediyeler Birliği’nin koordinesinde gerçekleşen Afet Riski Azaltma ve Deprem İstişare Toplantısı’na katıldı. Toplantıda afet ve deprem tecrübelerini paylaştı.

İçişleri Bakanlığı, Japonya Ulusal Afet Yönetim Kurumu (JICA) ve Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) işbirliğinde belediyelerde deprem ve diğer doğal afetler konusunda yapılan çalışmaları değerlendirmek amacıyla “Afet Riski Azaltma ve Deprem İstişare Toplantısı” düzenledi. Vali Münir Karaloğlu’nun da konuşmacı olarak katıldığı toplantıya TBB Başkanı Fatma Şahin ve AFAD Başkanı Mehmet Güllüoğlu, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, Gaziosmanpaşa Belediye Başkanı Hasan Tahsin Usta da katıldı.

Risk Ve Kriz Yönetimi Diye İkiye Ayırmalıyız
Toplantıda tecrübelerini paylaşan Vali Karaloğlu, deprem hazırlıklarını riski yönetme ve krizi yönetme safhası olmak üzere ikiye ayırdı.

Risk döneminin iyi yönetildiği takdirde kriz yönetiminin de daha rahat yönetileceğine vurgu yapan Vali Karaloğlu “Şimdi Türkiye’ye baktığımızda özellikle depreme hazırlık sürecinde Marmara Depremi öncesinde gerçekten eksiğimiz çok fazlaydı ama Marmara Depremi ve sonrasında yaşanan Van Depremi de dahil olmak üzere her depremde kamu olarak, toplum olarak kendimize dersler çıkardık. Hazırlık safhasında çok ciddi iyileşmeler yaptık. Marmara Depreminde arama kurtarmada ve sağlık müdahalesinde çok kötüydük. AFAD Başkanlığı ve Sağlık Bakanlığı bünyemizde UMKE birimi aslında Marmara Depreminin bir sonucunda oluşturulmuştur” dedi.

Van Depremi Milat Oldu
Van depreminden örneklerle konuşmasını sürdüren Karaloğlu “Van Depremine geldiğimizde gördük ki bunlar tamam ama kentsel dönüşümü gerçekleştirmezsek biz bu afete hazırlık kısmını tamamlayamayacağız. O günkü Başbakanımız bugünkü Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ‘Neye mal olursa olsun’ diyerek riskli alanların dönüştürülmesi ile ilgili yasa çıkarılmasını sağladı ve Türkiye’de kentsel dönüşümde Van depremi milat kabul edildi. Kentsel dönüşümde çok ciddi bir ivme oluşturuldu. Ancak bugün hâlâ istediğimiz noktada değiliz. Bu hazırlık safhası sadece kamu kurumlarının, belediyelerin, sivil toplumun yapacağı bir iş değil toplumun tüm kesimlerini bu hazırlık safhasının içine koymak lazım” ifadelerini kullandı.

Konutun Tabut Olmasın
Kentsel Dönüşüm konusunda vatandaşlara çağrıda bulunan Vali Karaloğlu “Eğer vatandaşın riskli bölgede bir konutu varsa ve bunun kentsel dönüşümde dönüştürülmesi gerekiyorsa vatandaşın şunun hesabını yapması lazım ‘Benim yine bir konutum olsun ama yaşanacak afette bana bir tabut olmasın. Afetten sonra da sağlıklı bir şekilde yaşamaya devam edeyim’ demesi lazım. Ama vatandaşımız riskli alanda bir konutu varken dört de çocuğu da varsa bu alandan dört konut nasıl çıkarırım diye hesap yapıyor. Toplumu buna hazırlamamız lazım” dedi.

Ayrımı İyi Gözetmeliyiz
Türkiye’nin kriz yönetiminde muhteşem bir kapasitesi olduğuna dikkat çeken Vali Karaloğlu “Bunu hem Van Depremini yaşamış ve yönetmiş bir yönetici olarak hem de son Elazığ depreminde ülkemizin, hükümetimizin, belediyelerimizin, sivil toplumumuzun vermiş olduğu reaksiyonla ifade etmek isterim ki kriz yönetiminde dünyada en iyi ülkelerden bir tanesiyiz. O zaman bu konuda şöyle söylenebilir. Biz afete hazırlıkta Japon dostlarımız gibi davranmalı, kriz oluştuğunda da Türk gibi davranmalıyız. Bu iki şeyi birleştirmemiz lazım. Onlar da maalesef kriz yönetmede bizim kadar iyi değiller. Onların da bizden kriz yönetimi noktasında alacakları, öğrenecekleri çok şey olduğunu düşünüyorum” ifadelerine yer verdi.

Afet anında toplumun psikolojisini etkileyecek kirli ve gerçek dışı bilgileri engellemenin de çok önemli olduğunu belirten Vali Karaloğlu bu konuda vatandaşların doğru bilgilendirilmesi ve kamuoyunun yapılan çalışmalar hakkında haberdar olması için yöneticilerin teyakkuzda olup algıyı kontrol etmesi gerektiğine vurgu yaptı.

Yardım Kolisi Bilinci Oluşturulmalı
Afet anında en büyük sorunlardan bir tanesinin de yardım çuvalları olduğuna değinen Vali Karaloğlu afet bölgesine gönderilen 50’şer kiloluk yardımların  ailelere dağıtılmasının çok zor olduğunu ve en kolay yardım şeklinin Ramazan kolilerine benzer yardım kolileri olduğunu ifade etti. Afetzedelere yardım gönderecek sivil toplum kuruluşları, belediyeler ve hayırseverlerin yapacakları yardımları, koliler şeklinde göndermelerinin önemine dikkat çekti.
 
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 01
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 02
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 03
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 04
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 05
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 01
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 01
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 02
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 02
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 03
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 03
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 04
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 04
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 05
Hazırlıkta Japon, Yönetimde Türk Gibi Olmalıyız 05

Tüm haberler için tıklayınız...
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Sıfır Atık
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • KAAN Uygulaması
  • Antalya Üretiyor
Muratpaşa / ANTALYA
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız