Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Antalya Valiliği
T.C. Antalya Valiliği
T.C. Antalya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • ANTALYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standardı Projeler
  • GÜNDEM
    Duyurular Basın Açıklamaları Mesajlar Validen Haberler Valilikten Haberler Video Galeri Dosyalar Genelgeler Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
10
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Hulusi Şahin
      • Vali Yardımcıları
        • Ayhan YAZGAN
        • Mustafa Hulusi Arat
        • Yalçın Sezgin
        • Aydın Abak
        • Tahsin Aksu
        • Hasan Erkal
        • Erol Tanrıkulu
        • Dr. Suat Seyitoğlu
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare Ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
      • Antalya Tarihi
    • Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • ANTALYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standardı
      • Standart Belgelerimiz
      • Valilik Birimleri
    • Projeler
      • Sokak Çocukları Projesi
      • Alo 179
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • Yaya Öncelikli Kent Antalya
      • Çanakkalede Bin Şehit
      • Hayatıma Kastım Yok Kaskım Var
  • GÜNDEM
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Mesajlar
    • Validen Haberler
    • Valilikten Haberler
    • Video Galeri
    • Dosyalar
    • Genelgeler
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

65 Yaş Üstü Ve Kronik Rahatsızlığı Bulunan Vatandaşlarımızın Temel İhtiyaçlarının Giderilmesi İle İlgili İşbirliği Protokolü

22.03.2020
VEFA SOSYAL DESTEK GRUBU
65 YAŞ ÜSTÜ VE KRONİK RAHATSIZLIĞI BULUNAN VATANDAŞLARIMIZIN TEMEL İHTİYAÇLARININ GİDERİLMESİ İLE İLGİLİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ

KONU:
Madde 1: 

Coronavirus (Covid-19) salgını nedeniyle, 65 ve üzeri yaşlardaki vatandaşlarımız ile kronik rahatsızlıkları olan vatandaşlarımızın büyük risk altında olmasına rağmen toplumsal hareketliliğin içinde olmaları, halka açık alanlarda, parklarda bir araya gelmeleri, zorunlu olmamalarına rağmen toplu taşıma araçlarında seyahat ederek hem kendileri hem de toplum sağlığı açısından risk oluşturmaya devam etmeleri nedeniyle, sözkonusu vatandaşlarımızın 21.03.2020 tarih ve 5762 sayılı Genelge ile ikametten ayrılma kısıtlaması/yasaklanması uygulamasına tabi tutulmaları ve bu kapsamdaki vatandaşlardan ilgili Genelgenin uygulama esasları çerçevesinde özellikle tek başına yaşayan ve ihtiyaçlarını karşılayacak yakını bulunmayan vatandaşlarımızın mağdur olmaması, temel zorunlu/ihtiyaçlarının EGM, JGK, Yerel Yönetimler, AFAD, Kızılay görevlileri tarafından karşılanmasıdır. Vali Yardımcısı başkanlığında kurulmuş olan koordinasyon birimi, ilçe Kaymakamlıklarınca teşekkül ettirilen birimlerle doğrudan temas halinde olarak acil çağrı merkezine iletilen talepleri hiç bekletmeden EGM, JGK, Yerel Yönetimler, AFAD, Kızılay birimlerinden oluşan ekipleri koordine edecek ilgili ilçe koordinasyon birimine aktarmak suretiyle vatandaş mağduriyetlerinin önüne geçmek hedeflenmiştir. Bu kapsamda kurulacak “Vefa İletişim Merkezi”ne görevlendirilecek yeteri kadar kamu görevlisi ile bu merkezler 22.03.2020 tarihi saat 13.00‘e kadar faaliyetlerine başlayacaktır.

DAYANAK:
Madde 2:
Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulunun tavsiyeleri doğrultusunda, il valileri tarafından, İl İdaresi Kanununun 11/C maddesi ve Umumi Hıfzısıhha Kanunun 27 nci ve 72 nci maddesi kapsamında; 21.03.2020 tarihi saat 24.00’den itibaren geçerli olmak üzere ivedilikle tedbirlerin alınmasına dair İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü’nün 21.03.2020 tarih ve 5762 sayılı “İkametten ayrılma kısıtlaması/yasaklanması” konulu Genelgesi.

TARAFLAR:
Madde 3:
Bu protokolün tarafları Antalya Valiliği, Antalya Büyükşehir belediye Başkanlığı, Antalya İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, AFAD İl Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, Kızılay, diğer Kamu Kurum ve Kuruluşları, belirlenecek Sivil toplum Kuruluşları

TANIMLAR VE KISALTMALAR
Madde 4:
Bu protokolde geçen;
Valilik: Antalya Valiliğini
Belediye: Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığını
İl Emniyet Müdürlüğü: Antalya İl Emniyet Müdürlüğünü
İl Jandarma Komutanlığı: Antalya İl Jandarma Komutanlığını
İl Sağlık Müdürlüğü: Antalya İl Sağlık Müdürlüğünü
AFAD: İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünü 
AÇSHB İl Müdürlüğü: Antalya Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünü
Kızılay: Türk Kızılay Antalya Şube Başkanlığını 
SYDV: Antalya Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığını

TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ:
Madde 5:
Bu Protokolde tarafların münhasır ve ortak yükümlülükleri aşağıda belirtilmiştir:

(1) ANTALYA VALİLİĞİNİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Genel koordinasyonu sağlamak,

(2) ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI’NIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Sokağa çıktığı tespit edilen hedef kitleden vatandaşların zabıta marifetiyle evlerine döndürülmelerinin sağlanması,
   b)  Evde Bakım ihtiyacı olan vatandaşlarımızın hanelerinde bakım, temizlik vs. gerekli insani şartların karşılanması,
   c) Hanelerin talebi halinde yemek, kumanya ve gıda ihtiyaçlarının karşılanması,
   d) İhtiyaç nispetinde araç görevlendirilmesi,
   e) Vefa Sosyal Destek Grubunda görev yapacak personelin ziyaretleri esnasında Semptom varlığı (Ateş ve/veya öksürük- solunum sıkıntısı) sorgulamanın yapılması  ve varlığı halinde ilgili personelin Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Erken Uyarı Birimi ile iletişime geçerek gerekli bilgilendirme yapması,
   f) İhtiyaç sahibi 65 yaş üstü yemek yapamayan vatandaşlarımıza, aş evi bulunan Büyükşehir Belediyesi ve İlçe Belediyeler yemek yardımında bulunacak,
   g) Sokakta yaşayan Bimekan vatandaşlarımızın ilgili barınma merkezlerine sevkinin sağlanarak muhafazasının sağlanması ihtiyaçlarının giderilmesi 
   h) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,(6 Personel)

(3) ANTALYA İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Görev sahasında sokağa çıktığı tespit edilen hedef kitleden vatandaşların kolluk görevlileri marifetiyle evlerine döndürülmelerinin sağlanması,
   b) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,(3 Personel)

(4) ANTALYA İL JANDARMA KOMUTANLIĞININ YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Görev sahasında sokağa çıktığı tespit edilen hedef kitleden vatandaşların kolluk görevlileri marifetiyle evlerine döndürülmelerinin sağlanması,
   b) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,(3 Personel)

(5) ANTALYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Evde Sağlık görevlilerince hedef kitleye dâhil vatandaşların rutin sağlık kontrollerinin yapılması,
   b) İlaç vb. tıbbi malzeme gereksinimlerinin karşılanması,
   c) Acil tedavinin gerektiği durumlarda hedef kitleye öncelik tanınması,
   d) Kronik hastalıklara sahip vatandaşlarımızın Ad-Soyad ve iletişim bilgilerinin Kaymakamlık Vefa Sosyal Destek Grubuna bildirilmesi,
   e) Vefa Sosyal Destek Grubunda ziyaretleri yapacak görevli personellere KKE (Kişisel Koruyucu Ekipman) temini,
   f) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,

(6) İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN (AFAD) YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Hizmetin sunumunda ihtiyaç halinde kaynak temini,
   b) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,(3 Personel)

(7) ANTALYA AİLE, ÇALIŞMA VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) İhtiyaç olması halinde hedef kitleye psiko-sosyal destek sağlamak,
   b) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,
   c) Vefa Sosyal Destek Grubunda görev yapacak personelin ziyaretleri esnasında Semptom varlığı (Ateş ve/veya öksürük- solunum sıkıntısı) sorgulamanın yapılması  ve varlığı halinde ilgili personelin Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Erken Uyarı Birimi ile iletişime geçerek gerekli bilgilendirme yapması,
   d) Vefa Sosyal Destek Grubunun Sekretaryasını yürütmek,
   e) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,(6 Personel)

(8) TÜRK KIZILAY ANTALYA ŞUBE BAŞKANLIĞI’NIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Hedef kitledeki vatandaşlarımızın gıda ve temizlik malzemelerini ihtiyaçlarının karşılanması,

(9) ANTALYA SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI’NIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) 3294 sayılı Kanun kapsamında olduğu tespit edilecek vatandaşlarımızın zorunlu insani ihtiyaçlarının karşılanabilmesi amacıyla il/ilçe SYD Vakıflarınca ayni/nakdi yardım yapılması,
   b) Kanun kapsamında olduğu tespit edilen hedef kitledeki vatandaşlarımızın gıda ve temizlik malzemesi ihtiyaçlarının il/ilçe SYD Vakıflarınca ikametgâhlarında karşılanması,  

(10) 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) 112 Acil Çağrı Merkezini arayan Hedef kitledeki vatandaşlarımızın istekleri 112 Acil Çağrı Merkezi aracılığı İlçe Kaymakamlıklarına Ajans Terminali kurularak Kaymakamlık Vefa Destek Grubuna aktarılması.
   b) 112 Acil Çağrı Merkezinde görev yapacak Vefa Destek Grubu  personellerine, 112 Acil Çağrı Merkezi Destek Programı Eğitiminin verilmesi,

(11) ANTALYA İL MÜFTÜLÜĞÜ’NÜN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
   a) Vefa Sosyal Destek Grubunda İl Müftülüğüne bağlı din görevlilerinin, oluşturulacak iletişim gruplarına dahil olarak, kendi mahallerindeki 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşların tespitine yardımcı olmak ve ilgili kamu, kurum ve kuruluşlarına bilgilendirme yapmak,
   b) Vefa Sosyal Destek Grubu bünyesinde personel görevlendirilmesi,

YÜRÜRLÜK:
Madde 6:
Bu Protokol 11 (onbir) madde, 5 (beş) sayfadan ibaret olup tarafların karşılıklı olarak imzalamasına müteakip yürürlüğe girer. 

Tüm kamuoyuna ve vatandaşlarımıza duyurulur.

Tüm duyurular için tıklayınız...
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Sıfır Atık
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • KAAN Uygulaması
  • Antalya Üretiyor
Muratpaşa / ANTALYA
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız